sreda, 14. marec 2012

3.Ultramaraton Maratona ( Beograd * 10.03.2012 - poročilo )

No,pa smo pospravili pod streho prvi letošnji ultramamaraton.S samim rezultatom sem,pa nisem zadovoljen.Mislim,da bi bilo lahko boljše.Na začetku mi je kazalo še kar dobro.Prva dva kroga smo naredili okoli jezera - krog dolžine 7,6 km,kar mi je zelo ustrezalo.Tempo je bil okoli 4,40 min/km.Tekel sm skupaj z Matjažem Bukovcem.Potem,pa smo prešli na krog dolžine 2 km.Tempo je bil vse do nekje 40-tega km pod 5,00 min/km.Na 40-tem km sem imel čas 3:17:21.Nato je Matjaž nadeljeval s tem tempom,meni pa je začel padati,do tu sva tekla skupaj.Imel sem občutek,da bom imel probleme s krči.Tako sem nekako zdržal do 50-ega km ( čas 4:17:45 ),nato pa sem šel na masažo.Ko me je žena Zdenka zmasirala sem nadaljeval,vendar je tempo padal.Obenem,pa je bilo še dosti sprehajalcev, ki so nas ovirali pri teku.Tako sem potem nadaljeval v enakomernem tempu.Na koncu smo morali odteči še 500 meterski  krog,da je znašalo točno 100 km.Ultramaraton 100 km sem končal v času 10:01:03 .Malo mi je bilo žal,da nisem zlaufal pod 10-imi urami,kar bi mi sigurno uspelo,če se mi ne bi izpraznila baterija za Garmina na 89-tem km.Ker,če bi takrat vedel,koliko časa še imam na razpolago,bi na koncu še toliko stisnil,da bi tekel pod desetimi urami.


                                         Miro in Matjaž pred štartom

                                         Nekje do 40-tega km tekla skupaj

                                         Miro, Dušan Mravlje in Matjaž Bukovec

1 komentar: