nedelja, 5. junij 2011

26.Plitvički maraton ( 04.06.2011 ) - poročilo

Že dolgo sem si želel odteči Plitvički maraton,ki je po naravi zelo lep in hkrati kar težak.Vedno sem imel zasedeno za kaki drugi tek,da se ga nisem mogel udeležiti.Zato,pa mi je letos uspelo,da se ga udeležim.
Z Društvom maratoncev Celje smo se zjutraj ob 4 uri odpeljali na maraton.Kot sem izvedel na avtobusu sem edini,ki bo tekel maraton,vsi ostali pa gredo na 5 ali 16 km.Okoli 9 ure  smo prispeli v Plitvička jezera.To je za tek kar malo pozno,če se moraš še prijaviti in pripraviti za tek,na prijavnici pa gužva.Na srečo sem kar hitro opravil s prijavo.Ko sem se preoblekel in pripravil za tek sem se odpravil na štart.Tu sem srečal nekaj slovencev.Ker ni bilo čipov sem se postavil bolj naprej proti štartu,da ne zgubljal preveč časa za prehitevanje.Vreme je bilo oblačno in idealno za tek.V planu sem imel maraton odteči okoli 4 urah,ker sem ta mesec naredil kar nekaj km in  telo še ni dovolj spočito.Prvih 7 km sem tekel odlično ( 30 min ),nato pa se je začel klanec,ki se je vlekel do 21 km ( 1::44:29 ) in tempo je padal.Proga je zelo razgibana.Pojavilo se je sonce in udarila je sparina.Počutil sem se enkratno,brez problemov.Zadnji km proti cilju,pa spet v klanec in ciljna črta,ki sem jo prečkal v času 3:35:50 in zelo zadovoljen z časom.Najbolj sem bil vesel,da sem se počutil enkratno brez kakršnih bolečin,krčev  in žuljev.
 Nato,pa je sledil še ogled Plitvičkega jezera in kosilo,ki je bilo v sklopu maratona.V poznih urah smo se srečno vrnili domov.

Plan proge :

1 komentar:

  1. Bravo, Miro!
    Spet nizaš neverjetne kilometraže. Tek za tekom, same dolge!
    Čestitke!

    LP, vencelj

    OdgovoriIzbriši